صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

استفاده از بتن در استخر و اطراف آن گزینه ای بسیار مقرون به صرفه:


استفاده از بتن در استخر و اطراف آن گزینه ای بسیار مقرون به صرفه

 
استفاده از بتن در استخر و اطراف آن: گزینه ای بسیار مقرون به صرفه
 
استفاده از بتن در استخر که بخش بزرگی از املاک و مستغلات را به خود اختصاص می دهند ، ارزش زیادی دارد. سنگفرش و آجر به دلیل ساعت کاری بالا برای اجرا و سیمان کردن قطعات جداگانه می تواند گران تمام باشد. استفاده از تایل های بتن اکسپوز به طور کلی بسیار اقتصادی تر است و هر رنگ دلخواه ، لبه های صاف ، اشکال مخنلف و رنگ  های مختلف می تواند تولید شود. بتن اکسپوز و بتن های تزئینی یک راه حل مقرون به صرفه برای نوسازی استخر با بودجه ی نه چندان زیاد است.
 
نگه داری آسان
 
بسیاری از مصالح سنگ فرش نیز سخت و ماندگار هستند اما نسب به تایل های بتنی بیشتر به نگهداری نیاز دارند. اتصالات بین سنگفرشها ممکن است نیاز به چمن کاری و بند کشی مجدد داشته باشند ، ممکن است آجرها و سنگفرشها به دلیل ترافیک بالا و هوازدگی از جای خود تغییر مکان دهند و نیاز به تعویض یا جابجایی مجدد داشته باشند. بتن اکسپوز نسبتاً عاری از این مشکلات است و در صورتی که به درستی سیلکوت زده شوند به ندرت نیاز به اسکراب و شستشو دارد تا آن را همانند روز اول نصب تمیز و زیبا نگه داشته شود.
 
مقاومت در برابر گرما
 
سطوح آجرها و کاشی های تیره رنگ در آب و هوای گرم بسیار داغ شده و امکان راه رفتن بر روی آنها با پای برهنه امکان پذیر نمیشود.تایل های بتن اکسپوز و بتن تزئینی دارای نرکیباتی است که دمای سطح آن را به میزان قابل توجهی پایین می آورد.
 
سطح غیر صیقلی و ضد لغزش
 
محیط اطراف استخر اغلب مناطق مرطوب با ترافیک زیاد است و با توجه به فعالیت های سرگرم کننده و معمولا پر سرعت که در آنجا اتفاق می افتد ، مقاومت در برابر لغزش و سرخوردگی بسیار مهم است. بسیاری از تای های اطراف استخر هنگام خیس شدن ، به خصوص کاشی ها ، می توانند لغزنده شوند.چسبندگی و ناهمواری پوشش سطح بتن به این معنا است که می توانید با استفاده از آن کفپوشی زیبا بهمراه مقاومت در برابر لغزش و سر خوردن برای استخر ایجاد کنید.
 

نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri

 
 

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون