صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

بتن اکسپوز و دکوراتیو محصولی بینظیر برای محیط اطراف استخر:


بتن اکسپوز و دکوراتیو محصولی بینظیر برای محیط اطراف استخر

 
بتن اکسپوز و دکوراتیو : محصولی بینظیر برای محیط اطراف استخر
 
اگر در خانه استخر دارید یا تصمیم به گرفتن آن گرفته اید ، بدانید که استخر نهایتا کانون حیاط شما خواهد بود. ظاهری که در اطراف استخر شما وجود دارد ، و اینکه چقدر آن فضا با سایر بخش های منزل شما همخوانی دارد  به اندازه خود استخر دارای اهمیت است. استتار خوب می تواند مانع از قرار گرفتن در معرض دید در کنار همسایگان در هنگام شنا ، سرگرمی با دوستان و یا هنگام استراحت در اطراف استخر باشد. انتخاب گل و گیاه مناسب باعث ایجاد جذابیت  در اطراف استخر می شود و به گرم کردن احساس فضا و تلطیف خطوط خشن حصارکشی ها کمک می کند. انواع بوته های بلند و باریک می توانند فضایی خصوصی را در امتداد خط حصار ایجاد کرده و پمپ های برقی استخر و سایر مناظر ناخوشایند را پنهان کنند. بهتر است از گونه هایی که شاخ و برگ ، سوزن و میوه کاج را در همه جا ریخته میشوند و یا گونه های گلدار که زنبورهای زیادی را به خود جلب می کند ، دوری کنید. با داشتن استخر مناسب ، مبلمان بی نظیر ، کاربردی و یک چیدمان خوب میتوانید فضای استخر و باغ را به فضایی برای سرگرمی تبدیل کنید.
 
 
انتخاب ایده آل برای اطراف استخر، بتن اکسپوز و یا تایل های بتنی دکوراتیو است. امروزه ، تولید بتن های اکسپوز و تزئینی در طراحی و ترکیب بسیار متنوع است. بتن های اکسپوز را می توان به منحنی های شیک و یا خطوط مستقیم همانند کاشی کار کرد. لایه ی رویی بتن اکسپوز میتواند ساده و صیقلی باشد و یا دارای طرح و نقش باشد.
تایل های بتن اکسپوز شسته شده که باغث میشود شن و ماسه های داخل آن به روی سطح  بیاید نیز گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در اطراف استخر است چرا که یک سطح مقاوم در برابر لغزش را به وجود می آورد که جلوه ای از سنگهای طبیعی در زیر آن نمایان است.


نگارنده: امید صدری
By: Omid Sadri




امید صدری
Omid Sadri

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون