صدراستون
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون
  02187106

صدراستون  WorkflowBtn

×
صدراستونصدراستونصدراستونصدراستون

Sadr Stone

Old Brick & Rock Stone Retain Exposed Concrete

مقالات 1 مقالات 2 صفحه مقالات 4 صفحه مقالات 5 مقالات بتن اکسپوز ایران مال

کاربرد تایلهای بتن اکسپوز به عنوان جایگزینی برای بتن درجا در پروژه های راهسازی:


کاربرد تایلهای بتن اکسپوز به عنوان جایگزینی برای بتن درجا در پروژه های راهسازی


استفاده از بتن اکسپوز در پروژه های راهسازی همانند تونل ها و پل ها در ایران انتخابی هوشمندانه و نوآورانه است که برای اولین بار در ایران با استفاده از تایلهای بتن اکسپوز صدراستون در پروژه تونل البرز انجام شده است. 
تایل های بتن اکسپوز نما شرکت صدراستون، برای پروژه ی تونل البرز به عنوان متریالی مناسب برای استفاده در ورودی و خروجی تونل و همچنین دیوار های قوسی داخل انتخاب شدند. پروژه تونل البرز یکی از پیچیده ترین پروژه ها در غرب آسیا بوده و در منطقه دو آزاد راه تهران – شمال به طول ۶.۵ کیلومتر، طولانی‌ترین تونل خاورمیانه است.
استفاده از تایل های بتن اکسپوز نما شرکت صدراستون در این پروژه، دستاورد بزرگی در صنعت ساخت کشور محسوب می‌شود چرا که این پروژه جز اولین پروژه های راهسازی در کشور است که در آن از تایل های بتن اکسپوز به عنوان جایگزینی برای بتن درجا استفاده شده است. تایل های شرکت صدراستون به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا پس از بررسی ها و آزمایشات تخصصی بسیار توسط پیمنکار این پروژه انتخاب شد.
انتخاب تایل های بتن اکسپوز در پروژه ی تونل البرز، از نظر هزینه‌ای نیز بهینه بوده است. چرا که این تایلها در بلند مدت ماندگاری بیشتری نسبت سایر متریال دارند که در نتیجه هزینه‌های نگهداری و تعمیرات در طولانی مدت نیز کاهش می‌یابد.
همچنین،این تایلها دارای طراحی زیبا و کیفیت منحصر به فردی هستند که برای پروژه ی تونل البرز و روش نصب خاص آن بر روی دیوار های منحنی شکل داخل تونل مناسب بوده است. با استفاده از تایل های شرکت صدراستون، پروژه ی تونل البرز علاوه برمنطبق بودن با استانداردهای جهانی در صنعت ساخت، به یک پروژه ی شاخص و پیشرو در صنعت ساخت کشور تبدیل شده است.
 

امید صدرینگارنده: امید صدری

صدر استون


صدر استون


محصولات صدراستون


پروژه ها



اینستاگرام صدر استون تلگرام صدر استون فیسبوک صدر استون